22 Ocak 2013 Salı


Muhabir : Eğer hayranların seni bırakırsa ne hissedersin?
Demi : Bu umrumda değil.
Muhabir : Ne ? Nasıl yani?
Demi : Evet , hayranlarımın beni bırakmasını önemsemem. Ama Lovaticlerım giderlerse , ne yapacağımı bilemiyorum. ♥


Demi Lovato: Güldüğüm zaman çirkin olduğumu söylerlerdi bende inadına gülerdim,bu onları gıcık ederdi. <3


Demi Lovato: "Keşke bana düşman olan herkesle tek tek konuşup onların hakkımdaki fikirlerini değiştirebilsem."♥

Demi Lovato :Müslümanlara alerjisi olanlar. Aptallar! İnsanların neye inandığı sizi ilgilendirmez! ♥

Demi Lovato: Türkiye biz hristiyanlara karşı çok hoşgörülü.Bu onların büyüklüğünü gösterir.Türkiye Lise 2'de projem olmuştu. Araştırmıştım ve balayında oraya gitmek istiyorum! ♥




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder